O στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων της αυτοδηλούμενης συμπεριφοράς και της ασφάλειας των μοτοσικλετιστών παγκοσμίως. Για την επίτευξη του στόχου αυτού αναπτύχθηκαν πέντε μοντέλα Διωνυμικής Λογιστικής Παλινδρόμησης χρησιμοποιώντας δεδομένα από την τρίτη έκδοση της έρευνας ESRA. (E-Survey on Road Users’ Attitudes). Οι μεταβλητές που αξιοποιήθηκαν αφορούσαν στην οδήγηση χωρίς κράνος, υπό την επήρεια αλκοόλ / ουσιών, χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση και υπέρβαση του ορίου ταχύτητας για τους οδηγούς μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών. Τα στατιστικά μοντέλα οδήγησαν σε συμπεράσματα που επιβεβαιώνουν ότι οι ανεξάρτητες μεταβλητές που χρησιμοποιήθηκαν σε κάθε μοντέλο είναι, πράγματι, κρίσιμοι παράγοντες της αυτοδηλούμενης συμπεριφοράς και της ασφάλειας των μοτοσικλετιστών παγκοσμίως. Το φύλο είναι ένας κρίσιμος παράγοντας, με τους άντρες να είναι πιθανοτερο να εμφανίσουν παράτυπες συμπεριφορές. Ακόμα ένας κρίσιμος παράγοντας είναι ο σεβασμός προς το περιβάλλον, με τους οδηγούς που πετάνε απορρίματα στο δρόμο να είναι πιθανότερο να εμφανίσουν παράτυπες συμπεριφορές.