Στόχος αυτής της Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής της υπηρεσίας αυτόνομων μικρών λεωφορείων στην ασφάλεια, με προσομοίωση της κυκλοφορίας. Το δίκτυο προσομοίωσης αντιπροσωπεύει ένα μέρος της πόλης της Αθήνας. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν τρία σενάρια που διέφεραν ως προς το ποσοστό συμβατικών και αυτόνομων οχημάτων. Για κάθε σενάριο καταγράφηκαν οι εμπλοκές των οχημάτων, στις οποίες ο χρόνος έως την εμπλοκή, ήταν κάτω από 1,5 δευτερόλεπτα. Για κάθε τέτοια εμπλοκή καταγράφηκαν οι κυκλοφοριακές συνθήκες και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του τμήματος του οδικού δικτύου. Για την ανάλυση των δεδομένων, αναπτύχθηκαν μαθηματικά μοντέλα πολυωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης για το κάθε σενάριο ξεχωριστά. Από την εφαρμογή των μοντέλων, προέκυψε ότι το όριο ταχύτητας, η μέγιστη επιβράδυνση του δεύτερου οχήματος, η διαφορά στις ταχύτητες του οχήματος όπως παρατηρείται τη χρονική στιγμή ελάχιστου χρόνου σύγκρουσης, o αρχικός ρυθμός επιβράδυνσης του δεύτερου οχήματος, ο τύπος της εμπλοκής και η κυκλοφοριακή ικανότητα έχουν σημαντική επιρροή στη προσομοιασμένη επικινδυνότητα, η οποία υποδηλώνει κρίσιμες συνθήκες για την πρόκληση ατυχήματος.
ID | ad163 |
Presentation | |
Full Text | |
Tags |