– Δημιουργία ενός πλαισίου ΤΝ για την επεξεργασία, την εναρμόνιση, την ανάλυση και τη μοντελοποίηση μιας σειράς διαφορετικών διαθέσιμων συνόλων δεδομένων και την παροχή αποτελεσμάτων με τη μορφή χαρτογράφησης κινδύνων και αξιολογήσεων σε επίπεδο δικτύου.
– Ανάπτυξη νέων αλγορίθμων ΤΝ για τη συλλογή οδικών χαρακτηριστικών, καθώς και μεθοδολογιών για την αξιολόγηση και την ποσοτικοποίηση της ακρίβειάς τους, κατάλληλων για εφαρμογές δικτύων και συμπεριλαμβανομένων υβριδικών, π.χ. χειροκίνητα συλλεχθέντων δεδομένων.
– Χρήση της προσπάθειας δημιουργίας συνόλων δεδομένων ενισχυμένων με ΤΝ για μια κατάλληλη μεθοδολογία εργασίας για τη δημιουργία υβριδικών δεδομένων οδικών χαρακτηριστικών και την ενισχυμένη προληπτική χαρτογράφηση κινδύνων.
– Ανάπτυξη νέων αλγορίθμων ΤΝ για τη συλλογή οδικών χαρακτηριστικών, καθώς και μεθοδολογιών για την αξιολόγηση και την ποσοτικοποίηση της ακρίβειάς τους, κατάλληλων για εφαρμογές δικτύων και συμπεριλαμβανομένων υβριδικών, π.χ. χειροκίνητα συλλεχθέντων δεδομένων.
– Χρήση της προσπάθειας δημιουργίας συνόλων δεδομένων ενισχυμένων με ΤΝ για μια κατάλληλη μεθοδολογία εργασίας για τη δημιουργία υβριδικών δεδομένων οδικών χαρακτηριστικών και την ενισχυμένη προληπτική χαρτογράφηση κινδύνων.
– Ένα λειτουργικό πλαίσιο με τη χρήση ΤΝ για την αξιοποίηση πληροφοριών οδικού κινδύνου με ουσιαστικό τρόπο, μεταβιβάσιμο μεταξύ δικτύων
– Αξιολόγηση και ποσοτικοποίηση της επιρροής κάθε εξεταζόμενου παράγοντα στην έξοδο αλγορίθμων ΤΝ για τη διαχείριση της ασφάλειας
– Μελέτη περίπτωσης με αξιοποιήσιμα αποτελέσματα, συμβατά με την αποστολή και τις δραστηριότητες του iRAP – συγκεκριμένα, προληπτική χαρτογράφηση και αξιολόγηση κινδύνων ενός δικτύου και σύγκριση με τα υπάρχοντα αποτελέσματα χαρτογράφησης κινδύνων, καθώς και ποσοτικοποίηση της δυνατότητας μεταφοράς σε ένα δεύτερο δίκτυο.
ID | at22 |
Tags |