Η παρούσα Διπλωματική Εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων που επηρεάζουν την ασφαλή μικροκινητικότητα στην Ελλάδα, εστιάζοντας στους χρήστες ηλεκτρικών πατινιών. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, πραγματοποιήθηκε περιγραφική ανάλυση ενός δείγματος 63 ατόμων που χρησιμοποιούν ηλεκτρικά πατίνια, και αναπτύχθηκαν 9 μοντέλα διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης, χρησιμοποιώντας δεδομένα από την τρίτη έκδοση της διεθνούς έρευνας ESRA (E-Survey on Road Users’ Attitudes). Τα μοντέλα αυτά αναλύουν 9 εξαρτημένες μεταβλητές, οι οποίες περιγράφουν επικίνδυνες πρακτικές των χρηστών ηλεκτρικών πατινιών, όπως και τις αυτοδηλούμενες απόψεις τους σχετικά με τις συμπεριφορές των πεζών και των οδηγών αυτοκινήτων. Οι μεγαλύτερης ηλικίας χρήστες και όσοι αναγνωρίζουν κινδύνους, όπως η ταχύτητα και η έλλειψη προσοχής, υιοθετούν πιο ασφαλείς πρακτικές. Η κοινωνική πίεση σε μια περιοχή επηρεάζει τη συμμόρφωση με τους κανόνες ασφαλείας, ενώ οι γυναίκες εμφανίζουν πιο προσεκτική συμπεριφορά από τους άνδρες. Παρά την υποχρεωτική χρήση κράνους, πολλοί χρήστες δεν συμμορφώνονται, δείχνοντας την ανάγκη αυστηρότερης επιτήρησης και εκπαίδευσης. Στη βάση των ευρημάτων, διατυπώνονται προτάσεις για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας των χρηστών ηλεκτρικών πατινιών, οι οποίες περιλαμβάνουν αυστηρότερη επιτήρηση και στοχευμένες βελτιώσεις στις οδικές υποδομές.