– Αξιοποίηση των φυσιολογικών μετρήσεων που λαμβάνονται από τη φυσιολογική οδήγηση (π.χ. απτική εμπλοκή του τιμονιού, ηλεκτροκαρδιογράφημα (ΗΚΓ), φωτοπληθυσμογραφία (PPG), αρτηριακή πίεση, άλλοι δείκτες φυσικής δραστηριότητας) για τη δημιουργία ακριβών και αξιόπιστων μοντέλων οδικής ασφάλειας σε πραγματικό χρόνο.
– Να διερευνήσει σενάρια, που περιλαμβάνουν (i) μεμονωμένα σενάρια οδήγησης (π.χ. παράκαμψη σταθερού εμποδίου, απόσπαση προσοχής, ελιγμοί με όπισθεν) και (ii) σενάρια αλληλεπίδρασης με τον οδηγό (π.χ. προσπέραση, αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, διαπραγμάτευση της προτεραιότητας).
– Να διερευνήσει τις δεοντολογικές διαστάσεις των φυσιολογικών μετρήσεων του οδηγού στις αξιολογήσεις οδικής ασφάλειας, το είδος των προκαταλήψεων που μπορεί να προκύψουν και πώς αυτές μπορούν να εξαλειφθούν για πιο αντικειμενικές και δίκαιες αξιολογήσεις οδικής ασφάλειας.
– Να διερευνήσει σενάρια, που περιλαμβάνουν (i) μεμονωμένα σενάρια οδήγησης (π.χ. παράκαμψη σταθερού εμποδίου, απόσπαση προσοχής, ελιγμοί με όπισθεν) και (ii) σενάρια αλληλεπίδρασης με τον οδηγό (π.χ. προσπέραση, αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, διαπραγμάτευση της προτεραιότητας).
– Να διερευνήσει τις δεοντολογικές διαστάσεις των φυσιολογικών μετρήσεων του οδηγού στις αξιολογήσεις οδικής ασφάλειας, το είδος των προκαταλήψεων που μπορεί να προκύψουν και πώς αυτές μπορούν να εξαλειφθούν για πιο αντικειμενικές και δίκαιες αξιολογήσεις οδικής ασφάλειας.
– Δημιουργία καινοτόμων αλγορίθμων για την πρόβλεψη υποκατάστατων μέτρων ασφάλειας με βάση τη φυσιολογία σε πραγματικό χρόνο με ηθικές εκτιμήσεις.
– Παραγωγή εμπειρικής γνώσης που προέρχεται από νατουραλιστικά πειράματα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι προαναφερόμενοι φυσιολογικοί δείκτες KPI μεταβάλλονται ανά εξεταζόμενο σενάριο.
– Δημιουργία πλαισίων αξιολόγησης που διερευνούν τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να αντιμετωπιστεί η ηθική πτυχή της βιομετρίας σε αλγοριθμικό πλαίσιο οδικής ασφάλειας.
ID | at21 |
Tags |