Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των συνεπειών της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ σε αστικό περιβάλλον. Για την επίτευξη του στόχου, πραγματοποιήθηκε η πειραματική διαδικασία στον προσομοιωτή οδήγησης, μέσω της οποίας συλλέχθηκαν τα οδηγικά στοιχεία 35 συμμετεχόντων. Για την ολοκλήρωση της συλλογής των απαραίτητων δεδομένων έγινε επίσης ο προσδιορισμός των χαρακτηριστικών των συμμετεχόντων μέσω έρευνας ερωτηματολογίου. Η οδήγηση από τους συμμετέχοντες πραγματοποιήθηκε σε τέσσερα (4) σενάρια, οδηγώντας την ίδια διαδρομή τέσσερις (4) φορές. Σε κάθε σενάριο υπήρχε διαφορετικό ποσοστό αλκοόλ στον οργανισμό, μετρημένο βάσει της μέτρησης Blood Alcohol Content (BAC), δηλαδή της συγκέντρωσης αλκοόλ στον οργανισμό. Τα ποσοστά ήταν 0% BAC, 0.03% BAC, 0.06% BAC και 0.09% BAC. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έγινε μέσω στατιστικής ανάλυσης, και συγκεκριμένα με την ανάπτυξη στατιστικών μοντέλων γραμμικής και διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης. Τα μαθηματικά μοντέλα που έγιναν αποδεκτά, μετά από πληθώρα δοκιμών ώστε να πληρούν τις προϋποθέσεις, αφορούν τη μέση απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, τον μέσο χρόνο αντίδρασης, καθώς και ένα μοντέλο που αφορά στη πιθανότητα ατυχήματος. Τα βασικά συμπεράσματα είναι ότι όσο αυξάνεται το αλκοόλ στον οργανισμό, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα ατυχήματος στο αστικό περιβάλλον. Η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μειώνεται, όσο αυξάνεται η κατανάλωση του αλκοόλ. Τέλος, όσο αυξάνεται το αλκοόλ στον οργανισμό, τόσο αυξάνεται ο μέσος χρόνος αντίδρασης του οδηγού να αντιμετωπίσει ξαφνικά συμβάντα.