Η επικινδυνότητα της οδού εξαρτάται από σειρά παραγόντων, αρκετοί από τους οποίους αφορούν στο οδικό περιβάλλον. Στην εργασία παρουσιάζεται μια μεθοδολογία για την εκτίμηση της σχετικής επιρροής διακριτών παραμέτρων, όπως ο αριθμός των κατευθύνσεων και των λωρίδων της οδού, ο τύπος της περιοχής και οι καιρικές συνθήκες, για τις οποίες η έννοια της ελαστικότητας (elasticity) δεν ορίζεται. Η μεθοδολογία βασίζεται στην εκτίμηση γενικευμένων γραμμικών μαθηματικών προτύπων με τη χρήση των στατιστικών κατανομών Poisson και quasi-Poisson. Από την εφαρμογή των προτύπων προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα και διατυπώνονται οι σχετικές πρακτικές προτάσεις για τη βελτίωση των χαρακτηριστικών της οδού και της αντίστοιχης ασφάλειας στο οδικό δίκτυο της Ελλάδας.
ID | pc87 |
Presentation | |
Full Text | |
Tags | οδική υποδομή, συμπεριφορά οδηγού |