Τα συστήματα οδικής τηλεματικής και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού μπορούν να αποτελέσουν μια πραγματική ευκαιρία για την υποστήριξη της κινητικότητας και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Οι ανθρώπινοι παράγοντες και οι ικανότητες γνωστικής μηχανικής υπάρχουν στην Ευρώπη αλλά είναι διάσπαρτες. Η ενοποίηση των ερευνητικών ικανοτήτων θα επιτρέψει να αντιμετωπιστεί η διεθνής πρόκληση, να ενισχυθούν οι δυνητικές εισροές στις ευρωπαϊκές βιομηχανίες Ε&Α, να εναρμονιστούν οι προσεγγίσεις για την οδική ασφάλεια και τα ITS μεταξύ των κρατών μελών, να αυξηθούν τα κοινωνικά οφέλη από την εφαρμογή των ITS και να αντιδράσουν γρήγορα σε κάθε νέα τεχνολογική εξέλιξη με τη διάρθρωση κοινών βάσεων δεδομένων γνώσεων, τον εντοπισμό των κενών γνώσεων, την αποφυγή πλεονασμού και επανάληψης των ερευνητικών δραστηριοτήτων. Στόχος του HUMANIST είναι η δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Εικονικού Κέντρου Αριστείας για τον σχεδιασμό με επίκεντρο τον ΑΝΘΡΩΠΟ για τις τεχνολογίες της κοινωνίας της πληροφορίας που εφαρμόζονται στις οδικές μεταφορές (IVIS και ADAS), με ένα συνεκτικό κοινό πρόγραμμα δραστηριοτήτων, συγκεντρώνοντας ερευνητικές, ενοποιητικές και διαδεδομένες δραστηριότητες.
ID | rn34 |
Name | HUMANIST |
Duration | 2004-2008 |
Funding | European Commission – 6th RTD Framework Programme, Transport Research |
Research Institute | Department of Transportation Planning and Engineering, NTUA |
Principal Investigator | Prof. J.Golias |
Publications | pc52, pc57, pc63 |
Tags | ευφυή συστήματα, οδική υποδομή |