To SHOW αποσκοπεί στην υποστήριξη της πορείας μετάβασης προς τις βιώσιμες αστικές μεταφορές με συναισθηματικό και πειστικό τρόπο, μέσω τεχνικών λύσεων, επιχειρηματικών μοντέλων και σεναρίων προτεραιότητας για την αξιολόγηση των επιπτώσεων, με την ανάπτυξη κοινόχρηστων, συνδεδεμένων, συνεργατικών, ηλεκτροκίνητων στόλων αυτόνομων οχημάτων σε συντονισμένες δημόσιες μεταφορές (PT), μεταφορές που ανταποκρίνονται στη ζήτηση (DRT), κινητικότητα ως υπηρεσία (MaaS) και εφοδιαστική ως υπηρεσία (LaaS) σε επιχειρησιακές αλυσίδες σε πραγματικές αστικές επιδείξεις σε 5 Mega, 6 Satellite και 3 Follower Pilots που λαμβάνουν χώρα σε 20 πόλεις σε όλη την Ευρώπη. Με την ανάπτυξη ενός στόλου από 74 L4/L5 AVs όλων των τύπων (λεωφορεία, shuttles, pods, ρομπο-ταξί, αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα συνδεδεμένα με MaaS και φορτηγά οχήματα) και για όλους τους φορείς μεταφορών (επιβάτες, φορτία και μικτές μεταφορές) τόσο σε αποκλειστικές λωρίδες όσο και σε μικτή κυκλοφορία, συνδεδεμένα με ένα ευρύ φάσμα υποστηρικτικών υποδομών (5G, G5, IoT, κ.λπ. ) και λειτουργώντας σε ταχύτητες κυκλοφορίας που κυμαίνονται από 18 έως πάνω από 50km/h, στοχεύει στην ικανοποίηση 7 οικογενειών UCs και 22 μεμονωμένων UCs, που μαζί καλύπτουν όλες τις ανάγκες και τις επιθυμίες των ενδιαφερομένων μερών για αυτοματοποιημένη αστική κινητικότητα (δηλ. όπως αναφέρεται στην πρωτοβουλία SPACE και στον χάρτη πορείας ERTRAC). Οι πιλοτικές εφαρμογές του έργου θα διαρκέσουν 24 μήνες, με πραγματική απρόσκοπτη λειτουργία σε κάθε πιλοτική περιοχή που θα διαρκέσει τουλάχιστον 12 μήνες και θα μεταφέρει με στόλους AV πάνω από 1.500.000 επιβάτες και 350.000 μονάδες εμπορευμάτων. Αποτελώντας τη μεγαλύτερη και ολιστικότερη πρωτοβουλία επίδειξης CCAV σε αστικές περιοχές, είναι υπό την καθοδήγηση των χρηστών (από την UITP) και υλοποιείται από μια κοινοπραξία 69 εταίρων, 6 τρίτων μερών και με την πρόσθετη υποστήριξη 60 ενδιαφερομένων μερών (συνδεδεμένων μέσω LoS, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών ενώσεων ενδιαφερομένων) και δράσεις αδελφοποίησης με 11 οργανισμούς των ΗΠΑ, της Ν. Κορέας, της Αυστραλίας, της Κίνας, της Ταϊβάν και της Σιγκαπούρης.
ID | rn95 |
Name | SHOW |
Duration | 2020-2023 |
Funding | European Commission |
Research Institute | National Technical University of Athens |
Principal Investigator | Prof. G. Yannis |
Partnership | UITP, CERTH, ERTICO, NAVYA, EASYMILE, TRANSDEV, KEOLIS, WIENER LINIEN, RNV, e.GO MOOVE, EMT, IRIZAR e-MOBILITY, SENSIBLE 4 OY, STIB, GTT, VALEO, SIEMENS MOBILITY, EAB, T-SYSTEMS, BOSCH, EUROCITIES, IRFNET, EPF, ID4CAR, STADT AACHEN, MOVIATRAFIK, BALLERUP, E-TRIKALA, BRNO, TAMPERE, CHU RENNES, KTC, AVL, FEV, SWARCO MIZAR, COMBITECH, Objective Software Italia SRL, INDRA, BESTMILE, EUROMOBILITA, BAX COMPANY, IESTA, SITOWISE, ARTIN, ITML, CTLUP, JRC, TNO, VTI, MOV EOTEC, VTT, VUB, RISE, AUSTRIATECH, AIT, IDIADA, ICCS, FZI, NTUA, CEA, TECNALIA, SALZUBURG RESEARCH, LINKS FOUNDATION, DTU, UNIGENOA, CDV, UNIGE, VIF, DLR |
Tags | αξιολόγηση επιπτώσεων, αστική κινητικότητα, αυτόματη κυκλοφορία, δεδομένα ευρείας κλίμακας, μηχανική εκμάθηση, τεχνητή νοημοσύνη, όχημα |